Hieronder vindt u onze vraag & antwoord sectie. Mocht uw vraag hier niet staan, neem dan gerust contact met ons op per telefoon (+31(0) 20 659 3228) of via de e-mail ([email protected]).
Alle producten blijven eigendom van Star Remedies B.V. tot het gehele factuurbedrag is voldaan. Fouten en prijswijzigingen voorbehouden. Op alle overeenkomsten zijn van toepassing de algemene voorwaarden van Star Remedies B.V.. Star Remedies B.V. behoudt zich het recht voor bestellingen te annuleren. Het kan voorkomen dat sommige producten moeilijk leverbaar zijn en dat sommige bestellingen speciaal op maat gemaakt moeten worden. De algemene voorwaarden kunt u hier lezen.
Account aanmaken
U kunt eenvoudig en kosteloos een account aanmaken via Mijn account
Inloggen
Inloggen gaat eenvoudig en snel via Mijn account
Wachtwoord vergeten?
Geen probleem. Via Mijn account kunt u eenvoudig uw accountwachtwoord opvragen.
Éénvoudig en snel
Uw bestelling plaatsen en betalen is het meest eenvoudig en snelst via onze online shop.
Orderbevestiging
U ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail. Belangrijk voor Hotmail, Outlook & Live gebruikers; Om zeker te zijn dat uw onze e-mails ontvangt, voeg de domeinaam “starremedies.nl” toe aan uw “Veilige afzenders” lijst. klik voor uitleg. Het kan voorkomen dat vanwege Microsoft’s Smartscreen systeem onze e-mail als ongewenst kan worden beschouwd.
NAW Gegevens
Om uw order goed te verwerken hebben wij naast uw adresgegevens tevens uw telefoonnummer en e-mail adres nodig. Uw gegevens worden niet verkocht of doorgegeven aan derden!
Ander afleveradres
U kunt tijdens uw bestelling een ander afleveradres invullen.
iDEAL
Internetbankiert u bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. U betaalt snel, simpel en veilig online via uw eigen bank. U heeft geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken. Betalen met iDEAL is bij ons volledig gratis!
Kosten: geen
Creditcard
Mastercard, Visa, Maestro en Visa Electron zijn van harte welkom. De betaling verloopt veilig via een SSL-beveiligde server van Mollie. Zodra de creditcardgegevens gecontroleerd zijn, wordt uw order dezelfde dag nog verstuurd mits voor 16:00 bestelt en betaalt. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaalt u dus achteraf.
Kosten: geen
Paypal
Met PayPal kunt u heel simpel online betalen. Geen gedoe met het eindeloos invullen van uw bankgegevens of creditcardnummers. Betaal in een paar klikken met enkel uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Uw financiële gegevens zijn alleen voor u toegankelijk en worden niet met de verkoper gedeeld.
Kosten: 6% per transactie
Apple Pay
Kosten: geen
Sofort Banking
Kosten: geen
Bancontact / Mister Cash
Bent u woonachtig in België en wilt u betalen met Bancontact / Mister Cash; dan is dat ook mogelijk!
Kosten: geen
EPS
Kosten: geen
Giropay
Kosten: geen
KBC/CBC
Kosten: geen
Belfius Direct Net
Kosten: geen
Vooruitbetaling
Heeft u gekozen om het totale bedrag vooruit te betalen dan zal uw bestelling verstuurd worden zodra wij de betaling ontvangen hebben.
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Inclusief 21% BTW : Star Remedies, Crème’s, Pipetflessen e.d., Houten kistjes.
Fouten en wijzigingen voorbehouden. Bij verandering van de koers kan zonder opgave van tevoren of nieuwe prijslijst, een prijswijziging worden doorgevoerd. Prijswijzigingen onder voorbehoud. Druk- en publiceerfouten onder voorbehoud. Prijzen vermeld op deze website zijn incl. BTW.
Therapeuten & bedrijven kortingen worden niet berekend op aanbiedingen of cominatie sets. Kortingen worden en staan berekend op de factuur.
Voordelen
Belangrijk – in opleiding: Professionals in opleiding of die startende zijn, zijn van harte welkom! Korting is ook voor hen beschikbaar.
Belangrijk
Tijdens het afrekenen, kiest u voor de betaaloptie Professionals / Bedrijven. U ontvangt een e-mail met betaallink met daarin de professionalskorting berekend.
Bent u al langer klant bij Star Remedies, dan kunt u ook eventueel op rekening betalen.
! U kunt zich kosteloos aanmelden op de Registratie voor Professionals
Kortingen
Deze vindt u terug in uw meeste recent detaillisten prijslijst. Mocht u de meest recente prijslijst niet meer hebben, neem dan contact op en wij sturen u direct een nieuwe prijslijst toe.
Tijdens het afrekenen, kiest u voor de betaaloptie Therapeut / Bedrijven. U ontvangt een e-mail met betaallink en de juiste kortingen die van toepassing zijn.
! U kunt zich kosteloos aanmelden op de Registratie voor Bedrijven
Voor bovengenoemde instellingen hebben wij speciale kwantumkortingen. U kunt hiervoor het beste met ons contact opnemen zodat wij u een scherp aanbod kunnen doen.
De volgende informatie dient u door te geven:
De pakketten worden doorgaans op werkdagen tussen 09.00 uur en 19.00 uur aangeboden. Alle genoemde levertijden zijn door PostNL berekend en zijn onder voorbehoud. Fouten en wijzigingen voorbehouden en zijn derhalve niet bindend. Onderstaande indicaties gelden niet voor Europa zendingen.
Bij uw bestelling voor 16:00 op: | Krijgt u het thuisbezorgd op: |
• Maandag | • Dinsdag |
• Dinsdag | • Woensdag |
• Woensdag | • Donderdag |
• Donderdag | • Vrijdag |
• Vrijdag | • Zaterdag |
• Zaterdag en Zondag | • Dinsdag |
*Bovenstaande afleverdagen zijn onder voorbehoud. Het kan eventueel voorkomen dat door drukte uw pakket vertraagd is.
De pakketten worden doorgaans op werkdagen tussen 09.00 uur en 19.00 uur aangeboden. Europa zendingen hebben een gemiddelde levertijd van 1 tot 7 werkdagen. In de e-mail kunt u uw pakket traceren.
POSTNL
• U ontvangt automatisch een e-mail waarin alle vervoersinformatie staat zoals verzenddatum en huidige locatie.
Niet aanwezig?
Wanneer u bij de eerste bezorgpoging van een pakket of aangetekende brief niet thuis bent, ontvangt u een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop. Met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket de tweede keer wilt laten bezorgen. PostNL kan er ook voor kiezen om uw pakket zonder aanvullende dienst aan te bieden bij uw buren of af te geven op een PostNL afhaallocatie. Alle informatie omtrent uw zending vindt u in de Track & Trace e-mail.
Burenlevering?
PostNL levert standaard bij de buren af. Indien niet gewenst, kunt u kiezen voor een extra optie om uw zending niet af te leveren bij de buren.
PostNL – bezorging van pakket zonder aan te bellen
PostNL mag, wanneer de klant niet thuis is, het pakket of bij de buren afgeven of in de brievenbus achterlaten. PostNL mag in de volgende situatie een zending zonder aan te bellen bezorgen bij de geadresseerde: De zending past door de brievenbus en is kleiner dan het standaard brievenbusformaat (38 x 26,5 x 3,2 cm) & het is een zending zonder aanvullende dienst (Aangetekend, Verzekerservice, Betaalservice e.d.)
Afhalen bij een PostNL-afhaalpunt (PakjeGemak)
Haalt u uw bestelling liever af bij een lokaal PostNL afhaalpunt? Dan bezorgt Star Remedies uw zending af bij één van de meer dan 2400 PostNL afhaalpunten. Met zoveel locaties is er altijd wel een PostNL-punt in de buurt.
Afhalen bij PostNL afhaalpunt + € 0.00
PostNL extra bezorgopties
Avondlevering + € 2.50
Ochtendlevering + € 15
Alleen Thuisadres
Gratis
Handtekening voor ontvangst
+ € 0.50
Voordelen van “PostNL Pakjegemak”
Hoe werkt het?
UPS
• U ontvangt automatisch een e-mail waarin alle vervoersinformatie staat zoals verzenddatum en huidige locatie.
• U tekent voor uw pakket bij ontvangst
Niet aanwezig op de zaak?
Zakelijke klanten: UPS biedt het pakket 3 keer bij u aan, mocht u hierna niet thuis zijn, dan zal UPS bij u een contactverzoek achterlaten voor het maken een nieuwe leveringsdatum op een door door u gewenst tijdstip.
Niet aanwezig thuis?
Particuliere klanten: UPS biedt het pakket 1 keer bij u aan, mocht u hierna niet thuis zijn, dan zal het pakket eenmalig worden aangeboden bij de buren. Indien niet thuis zal UPS bij u het bericht achterlaten dat u uw pakket kunt afhalen bij het dichtsbijzijnde UPS Access Point in Nederland en UPS Access Point in België
Burenlevering?
UPS levert standaard af bij de buren.
Bepaal zelf uw aflevermoment met UPS MyChoice
Thuisleveringen die in uw agenda passen. U moet zich niet langer zorgen maken als u niet thuis kunt zijn wanneer uw pakket aankomt. U moet zelf kunnen beslissen over uw kostbaarste goed – uw tijd. Wanneer u zich aanmeldt voor UPS My Choice®, waarschuwen wij u over binnenkomende zendingen en geven wij u de flexibiliteit om uw pakketten opnieuw te plannen, door te sturen of te laten bijhouden voor afhaling in een UPS klantencenter, wanneer u niet beschikbaar bent om uw pakketten te ontvangen. Met uw UPS My Choice lidmaatschap kunt u uw voorkeuren instellen – zoals waarschuwingen via sms, gesproken berichten of e-mail–en prioriteiten stellen wat betreft het beheer van uw UPS thuisleveringen. Aanmelden
UPS Access Point – afhalen wanneer u dat schikt
UPS Access Point-locaties zijn gunstig gelegen plekken, zoals lokale supermarkten of andere lokale bedrijven, waar pakketten op eenvoudige wijze aangeleverd of afgehaald kunnen worden. Met vestigingen die ook in het weekend of ‘s avonds open zijn, zijn de UPS Access Point-locaties bedoeld om u het leven gemakkelijker te maken. UPS keurt alle UPS Access Point-locaties goed voordat UPS ze in gebruik neemt en voorziet UPS vervolgens deze access points van de allernieuwste technologie. U kunt er dus gerust op zijn dat uw pakket in veilige handen is en u het in een mum van tijd heeft afgehaald. Zorg dat u uw officiële of door de overheid uitgegeven identificatie meebrengt, om uw pakket te kunnen afhalen. Indien u geen keuze maakt tijdens het bestelproces, selecteren wij voor u het UPS Access Point op basis van uw huidige factuuradres.
Overzicht: UPS Access Point in Nederland en UPS Access Point in België
Bij bestellingen boven de € 95 worden er geen verzendkosten binnen Nederland in rekening gebracht.
PostNL Pakketpost
Levertijd: 1 werkdag / 24 uur
Tarief: € 7.25
Levertijd:1 werkdag / 24 uur
Tarief: € 13.50
Levertijd:1 werkdag / 24 uur
Tarief: € 13.50
Levertijd: 1 werkdag tot 7 werkdagen
Tarief: vanaf € 13.50
Levertijd: 1 werkdag tot 7 werkdagen
Tarief: vanaf € 22.50
Voor buitenlandse zending, die vallen onder intracommunautaire leveringen, zijn geldige BTW nummers voor nodig. Indien u bij de bestelling een geldig buitenlands BTW nummer vermeld, valt uw bestelling onder de EU intracommunautaire leveringen. De geldigheid van uw BTW nummer kunt u verifiëren via Taxation and Customs Union.
U kunt tijdens het afrekenen uw Europese BTW nummer invoeren zodat automatisch de intracommunautaire BTW reductie plaats vindt op basis van de VIES verificatie.
• Neem contact op met onze klantenservice via 020 – 659 32 28 of per e-mail.
• Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur enkel complete producten retour
• Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt naar:
Retouradres
Star Remedies B.V.
t.a.v. retouren
Sloterweg 150
1170 CV Badhoevedorp
Belangrijk
U kunt een product binnen 14 dagen ruilen of retourneren zonder opgaaf van redenen, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product dient dan wel compleet te zijn en in oorspronkelijke verpakking te zitten (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn, komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Deze 14 dagen bedenktermijn geldt uitsluitend voor consumenten. Eventuele kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.
Persoonlijke en Bederfelijke Producten (Alle (Bach)Bloesem remedies, Indigo Essences, Animal Essences, overige bloesem essences, Etherische oliën, Manuka Honing, Voedingssupplementen, Voeding, Supplementen, Deodoranten en Zeepjes) kunnen alleen worden geretourneerd indien de verpakking verzegeld is.
Uitgesloten van herroepingsrecht
Glaswerk (alle varianten incl. pipetten) en zilveren olie hangers zijn om hygiënische redenen uitgesloten van het herroepingsrecht.
Afkoelingsperiode
Na ontvangst van uw bestelling heeft u het product 14 dagen op zicht (afkoelingsperiode), ingaande op de dag van ontvangst van het product. Binnen deze termijn heeft u de mogelijkheid de koop te ontbinden of om te ruilen.
Wilt u gebruik maken van de afkoelingsperiode, volg dan de volgende procedure:
Star Remedies B.V. vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Star Remedies B.V. aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Star Remedies B.V. maakt voor de terugbetaling gebruik van hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
– Aan: Star Remedies B.V.
Sloterweg 150, 1171 CV, Badhoevedorp
[email protected]
– Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen*
– Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
– [Naam consumenten(en)]
– [Adres consument(en)]
– [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Alle rechten voorbehouden. Prijswijzigingen onder voorbehoud. Publiceerfouten onder voorbehoud. Het gebruik van onze producten is geheel voor eigen risico, bij aanhoudende klachten raden wij u aan een (behandelend) arts of therapeut te raadplegen.
De producten in onze winkel dienen niet ter vervanging van medische behandeling. Het is altijd noodzakelijk om uw arts te raadplegen.
Garanties
Mocht er onverhoopt iets mis zijn met een product dat u bij ons heeft aangeschaft, dan kunt u uiteraard een beroep voor het uitvoeren van de garantie. Wanneer er iets niet in orde is met uw product, neem dan contact met ons op (telefonisch of per email). Wij zullen dan samen met u e.e.a uitzoeken. Is het probleem vastgesteld, dan sturen wij u per e-mail de retoursinstructies toe.
Service en klant tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Heeft u toch een klacht of een opmerking over uw bestelling, onze website of andere zaken dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Webshop Keurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze servers draaien 100% CO2 neutraal en zijn daarmee 100% groen.
Ons vulmateriaal is samengesteld uit 100 procent natuurlijke grondstoffen: lucht, water en plantaardig zetmeel. Het wordt, zoals het Fraunhofer Instituut heeft bevestigd, binnen zeer korte tijd biologisch afgebroken en is onschadelijk voor het milieu. Flo-pak BIO kan ook worden hergebruikt, weggegooid of gecomposteerd en is 100% oplosbaar in water.
Ons vulmateriaal is samengesteld uit 100 procent recylcebare grondstoffen. Flo-pak kan ook worden onbeperkt worden hergebruikt en is 100% recylebaar.
Onze golfkartonnen verpakkingen bestaan voor meer dan 70-80% uit gerecycled papier waardoor deze een bijdrage levert aan het milieu en uit hernieuwbare grondstoffen geproduceerd wordt. (Papiercontainer bij u in de buurt)